reklama

Nedocenená veľkosť zdanlivých maličkostí

Moje ráno. Deň ako každý iný. Odmalička sa budím pred zazvonením budíka. Potom chvíľku premýšľam, čo je vlastne za deň. Či náhodou nie je sladké sobotňajšej voľno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Aj to sa mi už raz stalo, keď som mala budík nachystaný na siedmu ráno - v sobotu.

Potom vyrážam do práce. Väčšinou dosť rýchlo, aby som stihla čas, ktorý nikoho neurazí. To je v mojom prípade tak mierne po deviatej.

Ale o tom písať nechcem. Cestou do práce sa mi často prihodí mnoho zaujímavých vecí. Ja totiž nikdy nevnímam svoj presun iba ako obyčajnú cestu do práce, pretože som vášnivá pozorovateľka.

A celkom vnímavá. Vidím veci, ktoré bežný človek nevidí.

Celkom nedávnom som tak pozorovala jedného staršieho šoféra autobusu. Cestujem s ním pravidelne a preto som už mala dostatok času vypozorovať, že tohto pána jeho práca neuveriteľne baví.

A raz ma veľmi prekvapilo, keď v mraze - asi mínus desať, mi ponúkol, že si môžem nastúpiť skôr, ako mal odchod, aby som zbytočne nemrzla. Chvíľku som premýšľala, či je to v dnešnej dobe celkom normálne.

Je! Nakoniec mi došlo, že keby bolo viac takých ľudí, ktorí vedia urobiť iným príjemný deň hoci aj zdanlivou maličkosťou, celý náš život by bol oveľa krajší. A možno aj ľudskejší. A pri tom naozaj stačí tak málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A preto si myslím, že by sme si mali veľmi vážiť každého človeka, ak nejakého takéhoto poznáme a denne stretávame. Práve títo ľudia majú totiž schopnosť robiť náš život lepším.

A hoci je to trebárs i neznámy človek z netu, čo nám vložil niečo pekné na nástenku. Alebo práve nejaký takýto šofér. Nie je to totiž len obyčajný šofér, ale vzácny človek, ktorý svoju prácu berie zodpovedne. Človek, ktorý neujde mladej žene s kočíkom, ako to robia mnohí. Vďaka podobným ľuďom máme potom my ostatní oveľa krajší deň.

Novakovičová Miriam

Novakovičová Miriam

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho to som ja a môj pohľad na život. Som si však vedomá toho, že aj ja sa môžem mýliť a preto som vždy otvorená i názorom ostatných. Keď v nich vytuším pravdu a skutočnosť, nemám problém svoj názor poopraviť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu